תיעוד ביוגרפיה והנצחת הזכרונות בווידאו

רוצים  להפיג את הבדידות ולצקת משמעות וערך לחיים של האנשים היקרים והקרובים לכם? ארגנו להם תיעוד ביוגרפיה וסיפור חיים.    מפגשים משמעותיים  של  צילום ותיעוד זיכרונות  בצילום וידאו איכותי. מתנה נהדרת בשביל דור ההורים ובני הגיל השלישי. 
המפגש הוא מפגש ייחודי ורב משמעות אשר מספק מבט מתבונן ורפלקסיבי על מסע החיים הייחודי של המרואיין אשר בעקבותיו הוא מפיק  תובנות חדשות ומשמעותיות על חייו, ומנציח את הביוגרפיה הייחודית שלו  ושל משפחתו  למען הדורות הבאים.

אז איך זה הולך?

אנחנו  מגיעים עד אליכם הביתה עם מצלמה וציוד הקלטה מקצועיים, עורכים הכרות ולאחר מכן מראיינים   אתכם על הביוגרפיה שלכם, מסע חייכם מתחילתו ועד כיום  ודנים בנקודות הציון  המשמעותיות שחוויתם בחייכם .  בהמשך נשאל  עוד  שאלות אשר חלקן ספציפיות  וחלקן בהקשר ההיסטורי הרחב, על מנת להעמיק את היריעה. את כל הראיון נתעד  בצילום וידאו אסתטי ובאיכות הקלטה מקצועית כך שבסיום המסע איתנו יהיה לכם  סרט אחד עם  הצילום והתיעוד הגולמי עם ההורים שלכם בני הדור השלישי. מוכנים לתיעוד?  לגלגל הפקות ולא תצטערו. 

גלגל הפקות סרטים
דוקו תרפיה למבוגרים ונוער
מי אני ?

שמי סמדר גל-אביתר ואני במאית ועורכת סרטי תעודה, סרטים לעסקים וסרטים ביוגרפים ומשפחתיים , תרפיסטית משפחתית . בעלת תואר BFA בקולנוע מגמת הפקה ו MA בקולנוע בבינתחומיות באמנות

רוצים לדעת עוד על המפגשים ועל התהליך ?
השאירו את הפרטים שלכם למטה
052-5720863